Цієї весни Calvin Klein представляє свою нову сезонну колекцію 2023 року за участю світових зірок, знятих дуетом відомих фотографів Мерта Аласа та Маркуса Пігготта. Нова кампанія є продовженням концепції бренду - Calvins or nothing. Показуючи героїв оголеними, бренд демонструє їх впевненість та чуттєвість, які також знаходять відображення в моделях нової колекції. Серед героїв рекламної кампанії діючі амбасадори та друзі бренду: Дженні, Кендалл Дженнер та британська співачка FKA twigs. Для Майкла Б. Джордана та Аарона Тейлор-Джонсона ця рекламна кампанія Calvin Klein стала дебютною.
Кампанія базується на довірі та розкриває справжній характер кожного героя. ДЖЕННІ виступає прихильницею мінімалізму, і її можна побачити в досить відвертому, оголеному вигляді. КЕНДАЛЛ розкриває свою більш інтимну сторону. FKA twigs втілює мистецтво, дебютуючи з новим невиданим треком у рамках рекламної кампанії разом з візуальними ефектами, що відображають її характерні рухи. МАЙКЛ викликає довіру, демонструючи енергію та пристрасть, які побуджують його бути кращим у своїй справі, тоді як магнетична присутність ААРОНА знаходить відгук у всіх образах.
Одягнені у нові моделі нижньої білизни та джинсів, герої рекламної кампанії представляють нові фасони сезону. Щодо нижньої білизни, спортивні моделі Calvin Klein включають нові сучасні моделі Performance, які можна побачити на Майклі Б. Джордані та FKA twigs. У джинсах наші культові фасони джинсів доповнені новими стилями та силуетами в стилі 90-х, такими як на Аароні, Кендалл та Дженні, а також новим бюстгальтером з деніму з рельєфним малюнком та ультрависокими укороченими широкими штанинами, які носить Кендалл.
Нова колекція вже доступна в магазинах Calvin Klein та онлайн.