Бренд Respect виник у 2003 році, коли на українському ринку тільки починала формуватися культура якісного та стильного взуття, орієнтованого на широке споживацьке коло. Його засновники поставили перед собою доволі амбітну мету – створити доступну продукцію, яка поєднувала б у собі актуальні та універсальні дизайни та найвищий рівень комфорту.
Символом компанії Respect є шестигранник, де кожен кут відображає одну з важливих цінностей: люди, повага, продукт, стиль, емоції та інновації. Саме це стало основою філософії бренду, що проявляється в кожній колекції.
Respect балансує між класикою та актуальними трендами, даруючи можливість виражати індивідуальність та формувати власне бачення стилю. У своїх продуктах бренд мотивує бути відкритим до експериментів зі стилем, а його прихильність до інновацій та прагнення дарувати комфорт допомагає створити продукцію, яка надихає.
Сортувати:
Популярні
10 з 10 товарів