Сортувати:
Популярні
36
37
38
39
40
7 690 грн
S
M
L
XL
XXL
2 152 грн
2 690 грн
35-38
39-42
890 грн
XXS
XS
S
M
L
6 923 грн
9 890 грн
40
41
42
43
44
45
46
6 590 грн
24-32
25-32
26-32
27-32
28-32
29-32
30-32
6 590 грн
В середині 1970-х Келвін навів справжній переполох в світі моди. Перша партія його дизайнерських джинсів була розпродана за рекордно короткий термін в кількості 200 000 пар. З тих пір denim товари стали невід'ємною частиною модного будинку, а на світових подіумах з'явилася прем'єрна колекція торгової марки.
Такий комерційний тріумф обумовлений двома вагомими факторами: унікальність та сильна реклама. Нова лінійка виявилася визнаним брендом зі сміливими, прогресивними ідеями та чуттєвої естетикою. Сучасний та мінімалістичний підхід до дизайну та зв'язок з поп-культурою продовжують цікавити молоде покоління. Гучні pr-кампанії лейбла майстерно приваблюють увагу цільової аудиторії провокаційними висловлюваннями, підігріваючи інтерес преси. За всім цим стоїть геніальний засновник, про нього й поговоримо далі в статті.
Незважаючи на пильну зацікавленість журналістів, Кельвін Кляйн до сих пір загадкова особистість. Ми не один раз чули про якість його нижньої білизни та ароматів, проте як він досяг своєї мети залишається таємницею. Не так давно він потішив своїх шанувальників інтерв'ю, де розповів про те, як починав та чому покинув прибуткову організацію.
Майбутній кутюр'є народився та виріс в штаті Нью-Йорк, й вже в ранньому віці визначив, що хоче бути модельєром. Після закінчення Технологічного інституту в 1963 році він працював на виробників жіночих пальто та костюмів у швейному районі Манхеттена. Тих грошей, які заробляв амбітний дизайнер було замало для власної справи, тож він вирішив заручитися допомогою свого друга Баррі Шварца, зробивши його своїм партнером. На спільні гроші модельєр орендував невелику вітрину в місті та виставив серію кращих зразків. Успіх не змусив себе довго чекати: віце-президент люксового універмагу Bonwit Teller, поспішаючи на важливу зустріч, прикупив у початківця закрійника піджак. Незабаром він повернувся до нього не тільки з подяками, а й з пропозицією на 50 тисяч доларів. Після того випадку в Bonwit у всю красувався фірмовий бутік, а бізнес юних підприємців почав стрімко набирати обертів.
На відміну від більшості брендів, особливу популярність лейбл Джинс отримав завдяки своїм рекламним кампаніям. Спочатку дизайнер був проти афішування на телебаченні, але страх конкуренції взяв своє. Він вибрав Річарда Аведона для постановки роликів, а той притягнув до себе неповнолітню Брук Шилдс, яку він часто знімав для Vogue. Було створено 13 відеороликів з різними сценаріями. В одному з них 15-річна модель говорить глядачеві: «Ви знаєте, що відбувається між мною і моїми Calvins? Нічого такого". Фраза зачепила моральні і етичні норми, чим викликала резонанс рекламодавців, тим самим привертаючи до себе все більше цікавості.
Але все суперечки тільки допомогли торговій марці. Лейбл відкрив в собі риси бунтарства і непокори в дусі популярної на той час субкультури панків. Отримані гонорари підскочили з 1,2 аж до 12,5 мільйона в 1980 році.
Незважаючи на те, що кутюр'є продав свою компанію Phillips-Van Heusen в 2003 році, його унікальні погляди зберігаються в цінностях підприємства й до цього дня. Мати в своєму гардеробі одну з його універсальних речей сьогодні просто необхідність. Наш офіційний магазин Calvin Klein Jeans пропонує великий асортимент істинної класики, починаючи з класичних курток і закінчуючи літніми спідницями. Будьте стильними та впевненими в собі, купуючи улюблені люкси на нашому сайті!