Arena: спадщина переможців водного спорту
Бренд Arena як ніхто знає, що потрібно для плавання. Компанія спеціалізується на екіпіровці для професійних плавців та постійно технологічно удосконалює свій продукт. Марка прагне застосувати всі свої набуті знання та створює лінійки як для змагань, так і для повсякденного стилю життя. Виробники називають свої костюми для плавання "другою шкірою", адже вони створені так, щоб повністю відповідати природним рухам людини у воді.
Все почалося в 1972 році. Американський плавець Марк Шпіц Дасслер завойовує сьому золоту медаль на літніх Олімпійських іграх в Мюнхені. Цей випадок зробив його найтитулованішим спортсменом в історії ігор. Такий неймовірний подвиг надихнув Марка на створення лінії купальників та плавок, присвячених кращим представникам аква-спорту. Так і народилася фірма Arena.
За більш ніж 40 років роботи компанія встигла спонсорувати безліч змагань та попрацювати з чудовими плавцями. Вони встановили тісний зв'язок з водними видами спорту та спортсменами всіх мастей, присвятивши себе технічного ноу-хау в аква-індустрії та людському тілу в морі. Передовий досвід в поєднанні з продуманою технікою заклав основу успіху Арени. Крім того, лейбл активно розвиває відносини з новими зірками, дозволяючи їм показувати прекрасні результати.
Стабільне зростання
Останнім часом торгова марка відмінно показує себе на ринку, залучаючи до себе все більшу аудиторію. Компанія прекрасно підлаштовується під потреби споживачів, що дозволяє їй продовжувати розробку інноваційних продуктів для більш широкого сегмента. Видатна колекція перегонових плавок Powerskin є найкращим вибором серед кращих плавців з усього світу. Сьогодні офіційний сайт Arena пропонує величезний вибір плавальних костюмів, купальників, плавок, а також необхідні аксесуари: шапочки, окуляри, дошки та інше. Екіпіровку доповнює одяг для фітнесу, купальні рушники, халати та сланці.
Глобальний ребрендинг
Не так давно спортивний бренд Arena переглянув свій фірмовий стиль та повністю змінив позиціювання, використовуючи нову концепцію «Інстинкт води».
Першим кроком проекту було створення відео-маніфесту, який представили на чемпіонаті FINA влітку 2015 року. За допомогою цієї ідеї, вони хотіли передати людям свою відданість та почуття стосовно діяльності фірми, а також показати ту пристрасть до океану, яку поділяють усі люди. Чемпіон Чад Ле Кло та литовська спортсменка Рута Мейлутіте є головними героями відео. Проект демонстрував яскраві образи професіоналів та любителів різного віку і те, які емоції вони відчувають до моря: свобода, прихильність, виклик, тиша, потужність. Вода представлена як майданчик або поле битви, де можна проявити свої грандіозні можливості.
Рекламна кампанія Water Instinct виявилася такою ж сильною, як і ДНК лейбла. Маніфест надихнув тисячі людей відправиться в заплив, підтримуючи їх мрії.
Інтернет-магазин MD Fashion надасть вам всі актуальні новинки. Ми гарантуємо оригінальність та якість, аби ваш шопінг приносив тільки задоволення.