Сортувати:
Популярні
Історія торгової марки починається в момент переїзду братів Д'Анджело з колоритної Італії в Бостон. Саме там прищепилася любов до продажів і торгівлі, яка потім переросла в сімейний бізнес. Ще в юному віці Артур і Генрі у своєму окрузі продавали газети і квіти. Але в один момент цього стало мало, і в їхніх головах з'явилася відмінна ідея.
Шанувальники місцевої бейсбольної команди Boston Red Sox з особливою пристрастю і захопленням підтримували улюблений колектив. Тому юні підприємці почали виготовляти і продавати вимпели у фірмових кольорах, щоб зробити спортивну тягу ще більш яскравою. Ідея увінчалася успіхом, фанати в захваті просили робити більше і більше. Такий сплеск популярності привів до швидкого відкриття сувенірної лавки навпроти головного стадіону Fenway Park і процвітання маленького виробництва. Назва 47 brand (47 бренд) вказує на рік, в якому офіційно почалася діяльність, але такий ребрендинг стався у 2010-му, до цього часу виробництво працювало як Twins Enterprise.
Завдяки високій якості та унікальності, торгова марка вважається сегментом преміум-класу. Вона є ліцензованим партнером основних американських спортивних ліг і поставляє товари для команд з бейсболу, футболу, баскетболу, регбі, хокею та крикету, а також для більш 900 університетів по всій країні. 47 brand офіційний сайт сьогодні представляє великий вибір головних уборів, аксесуарів та одягу для фанатів і просто стильних молодих хлопців.
Популярність брендової продукції росла дуже швидко. Брати продовжували роботу над позиціями, які були найбільш успішні, й не думали про те, щоб робити щось ще. Але в 2003-му на ринку з'явилася організація Banner Supply Company, яка почала створювати схожі вироби і відразу запропонувала об'єднатися з Twins Enterprise. Дві успішні компанії злилися воєдино в 2005 році, і саме тоді почалося розширення асортименту. Вони запропонували покупцям щось нове й оригінальне: унікальні принти на футболках і худі, цікаві задумки і фірмові лого на кепках, різноманітність кольорів і фасонів. Ці рішення залучали багато уваги, адже крім класичного погляду на атрибути, покупці зустріли дизайнерські роботи.
Через велику кількість змін і наслідування тенденцій зараз компанія значно відрізняється від первинної задумки братів. Але, незважаючи на це, їхнє бачення все ще грає роль, гармонійно перегукуючись із актуальними модними трендами. Техніки tie-dye і hard wash досі викликають справжній фурор, а всі речі з вінтажними нотками моментально розкуповують. Колекції випускаються регулярно, в залежності від ігрового сезону, адже важливо враховувати той факт, що любителі спорту шукають нові атрибути для підтримки своїх команд і готуються до кожної гри. Завдяки цьому на стадіонах створюються справжні перфоманси, однаково одягнені вболівальники круто виглядають разом і створюють неймовірну атмосферу.
У нашому інтернет-магазині ви можете купити товари 47 brand, щоб особисто відчути автентичність і оригінальність, яку пропонує американський виробник.