Талант чи упертість: що допомогло бренду перерости з маленької ідеї до грандіозної компанії? 90-ті роки принесли у цей світ смак та різноманітність в особі Томмі Хілфігера. Саме в ці роки знаменитий триколірний торговий знак став справжнім символом стилю і став все більш пізнаваним на вулицях модних мегаполісів. Tommy Hilfiger зумів майстерно поєднати моду і культуру, ставши одним з першопрохідників у такому підході. Успішні маркетингові проекти із залученням зірок не лише надають бренду додаткового шарму, а й зміцнюють його авторитет у світі моди.
Смак. Шукаєте ви повсякденний одяг або щось формальне, у Tommy Hilfiger кожен знайде щось для себе. Ця компанія постійно дивує своїми яскравими рішеннями та привабливими образами. Також бренд пропонує позачасові речі, які ніколи не виходять із моди, що робить їх незамінними у кожному гардеробі. Будь то культові сорочки-поло з фірмовим логотипом або елегантні блейзери бездоганного пошиття, моделі Томмі Хілфігер випромінюють вишуканість.
Якість. Компанія постійно стоїть на тому, щоб використовувати тільки ті речі, які функціонуватимуть довго, починаючи з матеріалів, які використовуються для виготовлення одягу. Від розкішних тканин, таких як бавовна та шовк преміум-класу, до міцної фурнітури, такої як міцні блискавки та гудзики, кожна деталь ретельно відбирається, щоб забезпечити стиль і довговічність. Це робить покупку Tommy Hilfiger розумним вибором для всіх, хто цінує якість у власному гардеробі.
Доступність. Незважаючи на свою репутацію виробника преміум-рівня, Tommy Hilfiger також знайомий своєю доступністю. Бренд пропонує велику різноманітність товарів у різних тарифних діапазонах, тому ви зможете знайти те, що відповідає вашому бюджету. Окрім політики розцінок, продукція доступна для людей усіх форм та розмірів. Приймаючи різноманітність та пропагуючи бодіпозитив, Tommy Hilfiger прославляє індивідуальність та дає людям можливість бачити себе престижними та привабливими.
Прогресивність. Томми Хилфигер завжди знаходиться в авангарді моди та постійно експериментує зі свіжими матеріалами, оформленнями та методами. Прихильність до новаторства є однією з причин, чому бренд Tommy Hilfiger завжди знаходиться на крок попереду.
"Tommy" вимовляється як "Томмі" з наголосом на перший склад. Повністю вимовляється як [томі хілфігер]. Запишіть, як ви вимовляєте слово "Томмі Хілфігер" у повних реченнях, потім спостерігайте за собою і слухайте. У цій назві нічого не потрібно вигадувати, читайте так, як написано.
Китай та В'єтнам, де шиють Tommy Hilfiger, є основою для відшивання виробів, але бренд тісно співпрацює з місцевими співтовариствами своїх фабрик, щоб створювати найкращий продукт, який виготовляється за найкращих умов.
1. Немає сумнівів у тому, що назва торгової марки відіграє важливу роль у високих цінах.
2. Асоціація з Hilfiger та знаменитостями робить одяг та інші товари дорожчими, адже багато знаменитостей представлені великими прикладами для людей. Якщо зірка носить певну сорочку з логотипом Hilfiger, її фанати обов'язково захочуть придбати таку саму сорочку.
3. Їхні бавовняні сорочки, шорти та інші предмети одягу виготовлені з бавовни преміум-класу. Він неймовірно м'який і служить довго. Однак проблема високоякісної бавовни в тому, що вона дорога.
4. Крім бавовни, ще одним основним дорогим матеріалом, який Tommy Hilfiger використовує у своєму одязі, є шерсть.
5. Бренд прагне переробляти свій одяг, а також заохочувати своїх клієнтів здавати його назад до компанії. Часто це означає, що компанії доводиться витрачати більше грошей на якісніші матеріали чи інструменти, щоб стати енергоефективними та екологічно чистими.
Томмі Хілфігер, чий бренд має репутацію розробника високоякісного асортименту, яка прослужить довго, коштує своїх грошей. Переходячи на сайт MD Fashion або забігаючи в наші торгові точки, ви можете знайти чудові варіанти за демократичними цінами.