Міжнародна торгова марка створює жіночий одяг, взуття та аксесуари. Інтернет-магазин Tally Weijl (Теллі Вейл) пропонує різноманітний вибір моделей і робить акцент на “інтригуючу простоту”, стилістичну ненав'язливість речей і легкість крою. Ще одна важлива особливість бренду полягає в кокетливих силуетах, адже основною аудиторією є дівчата. Можна побачити укорочені топи, міні-шорти, спідниці з розрізом, гольфи з відкритими плечима та джинси з ефектом потертості.
Повний асортимент сучасних луків від популярної компанії привертає увагу впевнених молодих жінок, які люблять виглядати стильно, відчувати комфорт і дарують свої посмішки оточуючим. Своїм рекламним слоганом виробник вибрав заклик “totally sexy”: представниця Tally Weijl завжди відчуває себе сміливо, романтично і привабливо. У кожну нову колекцію дизайнери намагаються привнести елемент новизни, не відходячи від загальної концепції виробника. Тому від сезону до сезону каталог поповнюється цікавими новинками, як-от ультрамодні штани або оригінальні яскраві топи.
Брендове ім'я з'явилося в 1984 році у Швейцарії з ініціативи початківця дизайнера Таллі Ельфассі-Вейль та її напарниці Біт Грюрінг. Незважаючи на обмежений бюджет, авторкам вдавалося випускати по 12 колекцій на рік. Наполегливість, завзятість і бажання заявити про себе призвело до того, що незабаром одяг поставляли у великі швейцарські модні будинки та бутіки. Швидке виробництво і здатність встановлювати нові тенденції в фешн-індустрії проклали шлях до успіху.
Через якийсь час засновниці марки відчули потребу виділитися і наблизитися до своїх споживачів, тому відкрили ряд власних магазинів для реалізації брендової продукції. Перший бутик з'явився в місті Фрібург. Світогляд fashion-designers став близьким багатьом мешканкам Швейцарії, продажі були досить успішними. До слова, Tally Weijl в Україні теж представлений: ознайомитися з новинками та придбати вподобані моделі можна найпростішим шляхом, через інтернет-ресурс.
До сьогоднішнього дня штаб-квартира виробника локалізується в швейцарському Базелі, а головна студія перемістилася в центр Парижа. Асортимент компанії доступний більш ніж в 900 точках продажів, які розташовуються в містах 38 країн світу, Теллі Вейл в Києві — не виняток. У каталозі ви побачите вбрання на кожен день, для дружніх зустрічей або інших випадків. Потрібний фасон ви знайдете швидко; просте оформлення замовлення, оперативна доставка і великий вибір продукції — основні переваги онлайн-шопінгу.
Онлайн-вітрина фірмових магазинів дуже різноманітна: сарафани, майки та футболки, сорочки, невагомі блузки, спідниці та брюки різних фасонів, джинсові силуети, куртки на демісезон, утеплені та багато іншого! Для виготовлення речей використовуються натуральні (наприклад, шкіряні) і штучні матеріали. Сучасне дизайнерське оформлення, якісне пошиття, гарантія тривалого носіння стали ключовими факторами, що забезпечують торговій марці настільки високу популярність.