Бренд народився у 2012 році в Італії. Це був сімейний бізнес, який розпочав свою діяльність із турботи про природу. Основна ідея засновника Ніколи Барточчіо полягала в глибокому переконанні, що мода та екологічна відповідальність можуть гармонійно співіснувати. Метою бренду стало створення стильного верхнього одягу, який відрізнявся б технологічністю, але не мав би шкідливого впливу на навколишнє середовище — саме так з'явився перший пуховик без використання пір'я.
Філософія Save The Duck заснована на відмові від використання матеріалів тваринного походження і прагненні зменшити негативний вплив на планету: повага до тварин, природи та людини. У виробництво також залучаються інновації, наприклад, високотехнологічний наповнювач Plumtech®, який використовується замість натурального пуху, а також перероблені тканини й водовідштовхувальні покриття без токсичних речовин.
Save The Duck — це про усвідомлений вибір етичної високоякісної продукції, розробленої з турботою про природу і повагою до всіх живих істот.
Сортувати:
Популярні
3 з 3 товара